Cookie Jar - Jack Johnson

2011-03-03 @ 18:09:00

När jag fyllde år hade jag rymdfest med 18 sorters kakor som jag bakat själv(egentligen 19 eftersom det var ett allergialternativ med.)

Hade planer på att ta kort på alla kakfat för att ha kvar, som en kul grej, men så klart glömde jag bort det och det här är en av de få bilderna som finns på kakorna - mot kvällens slut.

Jag hade i alla fall bakat:
kolakakor finska-pinnar chokladkrisp blåbärsmuffins
brysselkex tigermuffins(allergi) moccarutor ölandskaka
ryttargårdskaka vaniljhorn chokladbollar shackrutor
chokladmuffins kokostoppar jordnötskakor hallonsnittar
äppel&kanelmuffins chokladsnitt vanlijbullar

Efter detta tröttnade jag totalt på kakor, det är sant. Att jag inte ville ha kakor på flera dagar sen var nästan läskigt och jag ångrade mig nästan att jag bakat så många sorter till min 18årsdag.

Men det gick över på en vecka och nu äter jag kakor igen som tur är! Var bara det jag ville säga.

Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0