Snow Song - Ron Pope

2011-02-10 @ 14:44:48
Idag är det kind of snöstorm ute och jag har gått 1 + 1 timme i detta underbara väder, yeey.
Bestämde mig för att gena genom skogen sista biten (annan skog än igår) och sjönk ner till hälften av låren i den djupa snön, wonderful! Det ångrade jag ganska snabbt, men kunde inte vända och gå tillbaka hela vägen så kom istället in helt snöig och hann såklart inte få bort det innan det började smälta.

Efter x antal avsnitt av sjukhuset så är jag nu torr igen och sitter i soffan med syster som tittar på Friends, något jag aldrig förstått mig på.. men syster skrattar i alla fall, så det är väl bra (hon bad mig skriva detta ;) )

Har för övrigt skaffat mig jobb idag med, toppen, äntligen nått annat än soffpotatis för ett tag. ^^

Inga bra bilder pga snön som rent ut sagt öser ner, så bjuder på ett par bilder från gårdagen istället. Enjoy!


Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0