River Flows In You - Yiruma

2011-02-16 @ 11:44:19
Kylan har än en gång trängt in i mina benhinnor och för varje steg så känns det som att fotleder och benhinnor är måltavla för en knivkastare. Fantasin på vinterbilder tryter då det aldrig finns människor eller ens djur att fotografera, utan bara träd, grenar, stenar och snö i mändger.

Ja, så är det just nu. Ligger och funderar på om vi kommer ta oss till Stockholm imorgon med tåget, med inställda tåg och SJ som genrellt inte fungerar som de ska under de kallaste månaderna så är det tveksamt, men hoppas kan man ju alltid. Lite bilder från huvudstaden är alltid okej, hoppas det blir fint väder!

Inplanerat är besök på UI och FOI, men däremellan ska nog hinnas med lite annat också hoppas jag. Dock så ligger andra besöket, FOI, i Kista tror jag.. så vi får väl se hur det blir med den saken.

Brunch står på schemat nu och sen ska jag skriva ner det sista av självvärderingen runt projektarbetet. Efter det ska sista tummen virkas och sen ska jag försöka få till en halsduk tror jag. Om jag kan.



Vinterpromenader i Falun kan ibland leda mig till nya upptäckter. På sommaren ser den här platsen bara skräpig ut, men inte när den är täckt av ett lager vit och ren snö. Mys!


Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0