Our House - Madness

2011-02-20 @ 14:31:39
Jag skulle i fredags försöka arrangera en "House-bild" till en hemsida och det var inte det lättaste att få mysig husgruppskänsla (mysig-sitta-hemma-hos-någon-det-är-lite-personligt-känsla) när rummet är vitt och väggarna kala. Sofforna som står utmed varsin vägg (gick inte att flytta så mycket pga platsbrist) och det är ett för litet rum för att försöka få det att se ut som ett vardagsrum eller liknande. När "scenen" väl var uppställd så fanns det inte många vinklar eller utrymmen att fota ifrån - såklart.

Men bilder blev det i alla fall och nu har jag rensat igenom dem + fixat lite.


Är desperat efter fotoideér, för har verkligen inte fantasi för vad kameran ska få se och har tröttnat på alla träd- och snöbilder...

Tittarnas/läsarnas åsikter
Postat av: Emil H

Heh, bilden ser ändå lite ut som house!

Det första jag tänkte på när jag såg bilden var:

Men dem är väl inte med i samma housegrupp? =)



Idéer till bilder har jag nog inte heller. Jag har nog värre fantasi än dig!

2011-02-20 @ 17:12:56
URL: http://emilherman.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe, vilken tur då! =)

2011-02-20 @ 17:49:18
URL: http://elinfotar.blogg.se/

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0