Muffins - Björn Rosentström

2011-02-10 @ 16:10:12
I brist på annat att skriva eller bilder att lägga upp så kan jag bara meddela att jag jobbat min första dag och det blev ett pass från 7.30 - 16.00. Väl hemma igen har jag virkat en mössa och en vante (av två såklart..) trodde virkning skulle ta lång tid och vara bra tidsfördriv,men tydligen inte, gick väldigt fort. Bild kommer senare.

Delar så länge med mig av några lyckade muffins!

Kladdkakemuffins med maräng och chokladtopping.

Gjorde vanliga kladdkakemuffins som jag gräddade ungefär halva tiden, vispade sedan ihop maräng och hällde på varje muffins och ställde in dem i ugnen igen. När jag tog ut dem ringlade jag över smält choklad för syns och smaks skull. Resultatet blev kladdiga chokladmuffins med seg maräng, en kripsig top och smält choklad (surprise!)

Det blev väldigt gott i alla fall =)

Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0