Max 500 - Kent

2011-02-21 @ 19:52:12
Idag är det riktig knastersnö ute. Sån där som gnäller när man går på den och som vägrar lämna vantarna.
Just nu finns det inte så mycket att berätta om livet, sitter hemma och inväntar lov, efter lovet drar vi igång fyra nya kurser i skolan och jag får förhoppningsvis lite mer att göra. Yes..!

Funderar på en Harry Potter, men blir nog ingenting med det, som det brukar bli när jag ska se på film..


För övrigt..; låten Max 500 med Kent
för det första har jag aldrig vetat vad låten heter eller vem som gör den --> google <3
för det andra så slog jag upp det + texten idag och gissa vad?

500 mil i snön
Ett UFO över sjön
och i en blixt ser jag


så går visst texten.. jag har alltid trott att det är:

500 mil i snö,
du får, än en chans igen
....



haha... men lyssna..det låter ju precis så? jag hörde inte rätt text ens med texten framför mig första gången.. dagens upptäckt kanske..

Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0