Ledsen, arg och besviken - Ingemar Olsson

2011-02-23 @ 13:46:38
Okej.. om förra inlägget var drygt så är det här even jobbigare! Min 7 sidor långa uppsats är putsväck *poff* borta från datorn. Eftersom jag igår öppnade dokumentet jag skrev i från ett mail så sparades det bara i en temp-mapp och att jag då satt och ctrl+s sparade var 5e minut var ju totalt värdelöst. Nu ska jag istället skriva om hela arbetet, kul!

Vill ni ha något roligt att läsa i väntan på nästa blogginlägg - som blir efter arbetet är klart.. så har ni här en rapport om hur det ser ut angående de mänskliga rättigheterna i Rwanda. Visserligen är rapporten några år gammal, men whatever..

Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0