Katrina & The Waves - Love Shine A Light

2011-02-19 @ 10:27:09
Oj, läskigt. Skulle skriva låten för inlägget och blev tvungen att googla på vilken artist det är, och tro det eller ej - det är samma artist som till låten för ett av inläggen igår - som jag även då fick googla fram för jag bara hade låttiteln.

Och det gjorde även att jag glömde totalt vad jag skulle skriva om^^

Det är verkligen vinter här i Falun i, sjukt kallt och mycket snö. Det är kallt i kyrkan och i skolan, men som tur är så drar det i alla fall inte kallt hemma. Har inte så hög temperatur på mitt rum för vill inte ha för varmt. Men det drar i alla fall inte som det gör på andra ställen. skönt!

Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0