insnöad

2011-02-11 @ 16:07:48
Har lyckats ta mig in och sedan ut hit igen, nu lyckats skotta en liten gång bara för att komma igenom. Detta skedde dock inte utan blöta strumpor och skor, byxor och fötter (fast jag inte ens hade strumpor på mig från början..) Märkte ner jag skulle springa in (ja, jag valde det) att benen sjönk ner ungefär till knäna i snön och några dörrar var igensnöade. Kom i alla fall in.. Skottade mig in i garaget för att komma åt frysen där och har sen legat och värmt upp mig i soffan under en filt.

Ikväll blir det Borlänge och jag hoppas på att slippa köra, av den enkla anledningen att jag inte vet vart man kan parkera dit vi ska ^^ (nädå, grundandledningen är att jag inte ville ha ansvaret att köra folk i det här vädret och väglaget^^) men får se, behövs det så är jag fit for fight, var ju precis och hämtade ut körkortet hos posten =)

Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0