I Don't Like - Done With Dolls

2011-02-20 @ 18:22:23
För många år sen, jag var kanske 10 år? så var vi i Kungälv och en av kvällarna så skulle vi ha fredagsmys (som var standard i vår familj varje fredag på den tiden.. =) ) Chips är typiskt fredagsmys som ingen kan ha missat, inte nu med OLW reklamen. I alla fall så hade vi även köpt nötter den fredagen, chilinötter, en favorit. När kvällen närmade sig sitt slut så hade jag ätit nästan hela 400-500 gr påsen och det slutade såklart med att jag inte fick behålla någonting av det istället. Spydde en massa och efter detta så äter jag inte chilinötteR!

När vi kom in igen efter tolvslaget på nyår så bjöds vi på chilinötter såklart och jag tog en, tänkte att det där måste jag väl ha kommit över - men icke. Åt en, den andra spottade jag ut. Traumatiskt ^^ '

Haha, det är ganska roligt hur hjärnan spökar ibland.. att den kommer ihåg den smaken och associerar den med det tillfället.

Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0