15.56

2011-02-24 @ 15:56:38
Inte haft någon tid att uppdatera sen sist (nehe?) men nu sitter jag i alla fall här igen, precis hemkommen från skolan och med de där två arbetena kvar.. kul liv.

Imorgon bär det i alla fall av ner mot Stockholm för att hämta upp Canadaresarna och sen blir det fjällen över lovet! Får se om jag tar med mig datorn, men kommer nog i vilket fall som helst inte åt nått internet. Fortsätt ändå kika in, för ska ladda upp med lite tidsinställda inlägg med bilder ur arkivet. Kan ju inte låta bloggen ligga och sova en vecka för att jag inte kommer kunna uppdatera realtid.. så några inlägg i veckan kommer det komma upp i alla fall.

Och kommentera bilderna, så blir jag glad =)




Tittarnas/läsarnas åsikter

Nu får du skriva vad du tycker:

Namn:
Vill du slippa fylla i alla fält nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0